سلام 

شاید باورتون نشه  ولی امروز من یه کلاسی رفتم که اصلا خسته نشدم هیچ وقتی کلای داشت تموم میشد می گفتم کاش تموم نمی شد و همین طور ادامه داشت 

اینقدر ذوق زده ام که نمی تونم بهتون بگم.. کاش شما هم بودید و حسما درک می کردید

امروز کاری کردم کارستون برای اولین بار توجمع حرف زدم 

خیلی برام سخت .. حتی تپقم زدم  ولی برای اولین بار فوق العاده بود

راستشا بگم اولش ناراحت شدم که ارائه بدتر از همه بود رفتم پیش استاد گفتم بهشون .. گفت برو فیمتا ببین و سعی کن نکات مثبتشا بنویسی 

ولی وفتی رفتم فیلمم ارائما دیدم 

وای خیلی خوب بود  هم از زبان بدن استفاده کرده بودم،صدام نمی لرزید ،و به همه نگاه میکردم

هر کاری اولش سخته  مثل وقتی که رفتیم مدرسه  یا وقتی که برای اولین بار مداد دستمون گرفتیم  که بنویسم (بابا آب داد)یا وقتی که برای اولین بار مسابقه ورزشی شرکت کردیم ،یا اولین باری که برای دختری خواستگار میادیا پسری به خواستگاری میره

همیشه اولین بارها سخت فقط کافیه خودتا تو موقعیتش قرار بدی تا  واستم راحت بشه