چن وقت پیشا برای اردوی دختران آسمان باید  با مادر تماس می گرفتیم. و وسایل اردو و شرایط اردو را براشون می گفتیم 
زنگ زدم به یکی از مادر  سلام علیک کردم  گفتم شما خانم باقری هستید گفت بله ..باهاش حرف زدم کلی  و شرایطا گفتم  فرداش خانم جعفریان گفت چرا با یه مادرا تماس نگرفتی .. گفتم چرا تماس گرفتم .... یه بار دیگه می خواستیم بیرون بریم زنگ زدم به همون شماره.. گفت ببخشید اشتباه تماس گرفتید  قبلا هم اشتباه تماس گرفته بودید(خوب خانم حسابی چرا اون سری نگفتی😜😂).. رفتیم بیرون دیدم فاطمه باقری را دوستش خبر کرده و اومده .. گفتم شماره مامانتا بگو دیدم مجموعه به جا ۰۹۱۸ شماره را بهم ۰۹۱۳ اشتباه داده 
   ...اون خانمه که اشتباه باهاش تماس گرفته بودم  زنگ زد گفت  این مجموعه دختران آسمان  کجاست و چیکار می کنه  من دخترم  ۱۴ سالشه وخیلی دوست دارم یه همچین جایی کلاس ببرمش براش توضیح دادم آدرس گرفت و گفت ان شالله میارمش
دست خدا را دیدم که اراده کرده که این خانم با مجموعه آشنا بشه و اینا که شماره را اشتباه دادن لشکریان خدا هستن 😂